Tävla på Instagram – vinn ett vapenskåp

20 maj – 1 juni pågår en tävling på Svenska Jägareförbundets Instagram @jagareforbundet
I samarbete med Scandinavian Safe kan du vinna ett vapenskåp i grönt med gulddetaljer och Jägareförbundets logga.

Reglerna är enkla:

• Följ @scandinaviansafe och @jagareforbundet på Instagram.
  • Gilla inlägget på Instagram.
  • Tagga 3 vänner i kommentarsfältet på det inlägget, som du tror skulle vilja vinna skåpet.

Dela gärna inlägget i din Instagram-story och tagga @scandinaviansafe och @jagareforbundet

Skåpet är ett grönt SP66 i Gold Edition, rörelseaktiverad LED-slinga, vapenstöd och elektroniskt kodlås. Värde 9 490 kronor.

Tävlingen avslutas 1 juni klockan 10:00 då vinnaren presenteras på Instagram.

Vinnaren kontaktas av Scandinavian Safe och godkänner att dennes för- och efternamn/profilnamn kan komma att offentliggöras på Instagram. Eventuell frakt tillkommer. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen är inte sponsrad eller arrangerad av Instagram.

Scandinavian Safe är ett familjeföretag som idag drivs av fyra syskon. Bolaget startades 2001 och har sedan dess tillverkat över 100 000 värdeförvaringsenheter till myndigheter, företag och privatpersoner. Det är en liten och flexibel organisation med ett brinnande intresse för säkerhetsskåp och de omsätter sina erfarenheter och kunskaper i innovativa och kreativa lösningar. Många av de skåp och lösningar de tagit fram är idag standard på marknaden. Helt klart har en och annan jägare ett Scandinavian Safe-vapenskåp där hemma.

2022-05-20 2022-05-20