Träffa oss och tävla om fina priser på Elmia 14-16 maj! - Svenska Jägareförbundet

Träffa oss och tävla om fina priser på Elmia 14-16 maj!

Nästa helg bär det av till Elmia Game Fair för oss på Viltmästarutbildningen, men innan vi beger oss dit krävs en hel del förberedelser som ni säkert förstår. Sponsorer ska ringas, priser till våran exklusiva tävling ska skakas fram, montern ska snyggas till etc. Nu när vi närmar oss mässan inser vi att vårt arbete inte har varit förgäves vilket ni kommer se i våran monter i ”Jägarlunden” och tävlar om fin fina priser

2015-05-06

BLOGG - Viltmästarutbildningen I samma veva som vår utbildning här på Öster Malma tog fart, började också förberedelserna inför Elmia Game Fair 2015.
Denna mässa är väldigt viktig för oss då det är Sveriges största jaktmässa och ett gyllene tillfälle för oss att komma ut och visa upp oss så att alla får möjlighet att träffa och prata med oss.

Vi satt länge och funderade på vad våran monter skulle innehålla och efter mycket tankeverksamhet, kom vi fram till att vi vill ha en tävling som alla kan vara med på, vuxna som barn, samt att våra priser ska vara i toppklass.

Efter många timmar i telefon till våra sponsorer och rannsakning av oss själva, om vad den svenska jägarkåren egentligen vill ha, kan vi nu med stolthet presentera ett mycket exceptionellt prisbord.
Vad sägs om ett valfritt sikte ifrån Aimpoint? En dovpürsch på svensk jakts högborg, Öster Malma, med övernattning, frukost och köttet med dig hem? Vildsvins- och bävervak i mycket viltrika marker?  Fin optik från Zeiss? Eller varför inte ett par skräddarsydda hörselskydd från Soundscope? Detta är bara ett axplock av vad vi har för priser, uppskattat värde på vårat fina prisbord är över 100 000 SEK, så kom förbi, vi kan lova att det finns något för er alla!

Vill ni träffa och prata med oss eller bara undrar vilka vi är och vad vi gör, kom ihåg den 14-16 Maj.  Ni finner oss i Jägareförbundets utomhusmonter ”Jägarlunden” .

Vi ses där!

Senaste kommentarer