Nationellt samordningsansvarig för våra utbildningar - Svenska Jägareförbundet

Nationellt samordningsansvarig för våra utbildningar

I rollen som nationellt samordningsansvarig är du normgivare i Svenska Jägareförbundet i enlighet med vår värdegrund. Detta ställer krav på dig att vara en förebild i ord och handling för de policys, regler, riktlinjer och beslut som gäller inom Svenska Jägareförbundet.

Arbetet innebär att samordna, organisera, och strukturera Svenska Jägareförbundets utbildningsverksamhet. Drift av hemsidan utbildning, de digitala utbildningsverktygen inklusive  bildhantering ingår i utvecklingen för att göra utbildningar mer tillgängliga för medlemmar och allmänhet.

Som person är du lösningsorienterad, prestigelös, flexibel och gillar att samarbeta med alla typer av människor. Digital utbildningskompetens samt erfarenhet av att leda projekt är krav.

Exempel på ansvarsområden är utbildningsverksamhetens digitala utveckling, driften av utbildningsmaterialet Jägarskolan samt medverkande i utbildningsfunktionen och byggandet av utbildningar. Omvärldskontakter med utbildningsaktörer som t.ex. vår studieorganisation Studiefrämjandet samt uppföljning av Svenska Jägareförbundets utbildningsmål ingår också i arbetsuppgifterna.

Stationeringsort är nationella kansliet på Öster Malma.

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Ulf Sterler, Utbildningschef Svenska Jägareförbundet, 070-3300627, ulf.sterler@jagareforbundet.se

Fackliga företrädare:
Unionen: Björn Sundgren 010-5847677,
Akademikerna: Anders Broby 010-5847237

Du skickar in din ansökan till jobba@jagareforbundet.se

Senast den 31 juli vill vi ha din ansökan.

2020-06-12 2020-06-12