Nytt medlemssystem inget aprilskämt

Ett nytt och modernt medlemssystem gör det enklare för våra medlemmar att få bra medlemserbjudanden, boka kurser och betala sin medlemsavgift. I samband med bytet försvinner tyvärr ditt tidigare inlogg på Mina sidor och Svensk Jakt.

2014-04-01

Det möjliggör också digitala medlemskort direkt i din smartphone så att vi kan spara både papper och porto. Det nya systemet gör det också lättare att hålla reda på våra 160 000 medlemmar.

För att kunna logga in behöver du göra såhär:

1. Gå till sidan http://jagareforbundet.upright.se/

- om din epostadress finns registrerad hos Jägareförbundet

2. Tryck på Glömt lösenordet, längst ned till vänster

3. Skriv in den epostadress som finns registrerad hos oss

4. Inloggningsuppgifter skickas via mail till den angivna adressen.

5. Logga in genom att ange din epostadress och det lösenord du fick i mailet.

- om du vill skapa ett eget inlogg

2. Skriv in ditt  medlemsnummer i rutan för epostadress

3. Skriv ”Bytlösenord” i rutan Lösenord och klicka Logga in (versalt B)

4. När du nu är inloggad kan du gå in under Mina sidor och skriva in din epostadress.

Efter inloggning kan du som är medlem med tidning läsa Svensk Jakt som e-tidning och särskilda artiklar som kräver inloggning. Du kan också ändra dina kontaktuppgifter, anmäla dig till kurs och betala din medlemsavgift.

I samband med att vi byter medlemssystem tar Svenska Jägareförbundets egna administratörer över och svarar i telefonen och på mailen när du kontaktar oss på 020-22 00 10 eller medlem@jagareforbundet.se Detta för att våra egna självklart vet mer och är bättre uppdaterade inom jaktfrågorna än vad en extern leverantör kan vara.

Det nya medlemssystemet gör medlemshanteringen enklare och sparar därmed både tid och pengar åt oss.

Telefontiderna hos medlemsservice är oförändrade, 08.30 – 16.00, helgfri måndag – fredag, lunchstängt 12.00 – 13.00, hela året. Dag före helgdag som inte är ”klämdag” 08.30 – 11.30 om inte annat anges.