Felaktiga avier har skickats ut till vissa medlemmar

Nu har årets avisering för medlemskap för 2015/2016 börjat nå våra medlemmars brevlådor. Dessvärre har dock vissa medlemmar fått två avier eller enbart en felaktig på grund av ett misstag hos vår systemleverantör. Felet uppkom när en adressuppdatering av medlemsregistret utfördes.

2015-05-18

De medlemmar som fått två inbetalningsavier kan se att den ena är felaktig. Den har fel namn och medlemsnummer kopplat till adressen. Har du fått en extra felaktig avi, kasta den felaktiga och betala din egna korrekta avi. Har du bara fått en felaktig, kasta den så kommer en ny inom kort.
Ett antal medlemmar får ingen inbetalningsavi alls i denna sändning. Därför kommer nya avier omgående skickas ut till de personer som drabbats. Dessa kommer landa i brevlådan senast under nästa vecka.
Svenska Jägareförbundet beklagar att misstaget skett, men gör nu allt i sinmakt för att rätta till detta.