Uppdaterad E-jakt med åtta nya filmer

Nu är det enklare än någonsin att ta Jägarexamen! Jägarskolan på e-jakt är uppdaterad både till formen och innehållet med flera nya små filmer med tips om lättillgänglig småviltsjakt.

2015-08-25

- Vi uppdaterat jägarskolan på e-jakt med åtta små filmer från Lindroth/Norin.

Hela Jägarskolan på e-jakt är uppdaterad med enklare navigering, bättre upplevelse i mobilen och så de åtta nya filmerna förstås, berättar Ulf Johansson, samordningsansvarig utbildning nationellt.

Lindroth & Norin har klippt ihop en film som presenterar ett antal jaktformer på småvilt som är relativt lättillgängliga på många håll i landet och ganska lätta att komma igång med som nybörjare.
- Generellt kan man säga att de här jaktformerna också går att komma åt utan särskilda kontakter och utan att det ska behöva kosta så mycket, säger en av filmskaparna, Ulf Lindroth i trailern.