Svenska Jägareförbundet

Meny

Checklista inloggning

1. Kontrollera att betalning och prenumeration i CRM samt övriga uppgifter stämmer med förväntad inloggning.

2. Hjälp medlemmen att logga in genom att gå igenom instruktionerna för inloggning som finns på inloggningssidan både för Mina Sidor och Svensk Jakt.

3. Kontrollera att medlemmen använder sig av samma e-postadress som uppgivet i CRM.

4. Hjälper du medlemmen att byta e-postadress i CRM, kontrollera att du uppfattat stavningen korrekt. Låt gärna medlemmen bokstavera.

5. Kontrollera att samma e-postadress inte förekommer på fler PersonID/medlemsnr i CRM. En e-postadress får bara förekomma en gång kopplat till ett medlemsnr.

6. Be om medlemmens lösenord och försök själv logga in på dennes konto via Mina sidor respektive Svensk Jakt. Om det fungerar är det inte fel på inloggningen.

7. Om inget av ovanstående fungerar, kan det innebära ett tekniskt fel. Fyll i nedanstående fält och tryck på skicka:

2021-03-30 2021-03-30