Medlem

Ladda ner ditt medlemskort digitalt

Med appen Cardskipper kan du enkelt och tryggt ha ditt medlemskort för Svenska Jägareförbundet med dig i mobiltelefonen. Lättillgängligt med jakttider, medlemsnyheter, erbjudanden, medlemsrabatter och medlemsinformation samlat på ett ställe.

2024-01-01

Det är smidigt att alltid ha medlemsnumret tillgängligt i sin mobiltelefon om du till exempel vill utnyttja en rabatt på hundfoder, försäkring eller annan samarbetspartner till förbundet. Gör det nya medlemsåret lite enklare med alla erbjudanden och rabatter samlade på ett enda ställe. Över 116 000 medlemmar har laddat ner sitt digitala medlemskort hittills – gör det du också nu.

Gör så här för att hämta ditt digitala medlemskort:

1. Kika i din mejl eller sms om du sedan tidigare fått en inbjudan från Cardskipper att ladda ner ditt digitala medlemskort.
  2. Kontakta annars Medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10, och be om en inbjudan till Cardskipper. Du får då ett meddelande med en länk. (mejl eller sms beroende på vilka uppgifter du lämnat till oss)
  3. Följ länken i din inbjudan, kontrollera dina uppgifter och tryck på fortsätt, ladda sedan ner appen Cardskipper via Google Play/App Store.
  4. Öppna appen och slutför din registrering genom att ange ditt mobilnummer.
  5. Nu kan du se ditt medlemskort – du får, utöver medlemskortet, tillgång till erbjudanden, jakttider och annan information från förbundet.

Om du redan använder dig av Cardskipper för någon annan organisation, kan du få en push-notis i appen istället för ett mejl/SMS. Du kan då lägga till Svenska Jägareförbundets digitala medlemskort genom att klicka på plustecknet längst upp till höger i Cardskipper-appen och därefter ange ditt födelsedatum och din personliga medlemskod.

Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp. Du gör en fin insats för miljön då vi slipper miljöpåverkan från brevutskick.

Har du laddat ner ditt medlemskort än?