Nu väljer du själv hur du vill ta din jägarexamen, online, studiecirkel eller på annat sätt. Paketet är detsamma. Foto: Madeleine Lewander

Ett nytt sätt att läsa jägarexamen online

Jägarskolan e-jakt har fått en ny skepnad och är nu detsamma som bokpaketet Jägarskolan som nyligen lanserades. Du väljer själv hur du vill ta din jägarexamen, online, studiecirkel eller på annat sätt. Paketet är detsamma.

Paketet innehåller:

• Boken Jägarskolan med allt du behöver veta för att klara jägarexamen
  • Häftet Lagen där jaktlagstiftningen beskrivs på ett överskådligt och lättsamt sätt.
  • Studiehandledningen som innehåller ett stort antal frågor och arbetsuppgifter.

Dessutom ingår alltså inloggning till Jägarskolan e-jakt där du hittar:

• Ljudboken som är nedladdningsbar
  • Bildspel som främst tar upp däggdjur och fåglar med fokus på att känna igen arterna och också lyssna på deras läten.
  • Ett stort antal filmer som behandlar jakthundar, många av jaktformerna samt vapen och skytte.
  • Två stycken övningsprov med tillsammans 140 frågor att träna på.

Du köper paketet för 795 kronor i butiken!

Jägarskolan PREMIUM

Vill du ha fler frågor att träna på så löser du ett medlemskap hos Jägareförbundet för halva priset så här:
Denna typ av medlemskap löser du när du loggat in på Jägarskolan e-jakt eller med en blankett som följer med i bokköpet.
Du måste med andra ord ha köpt boken för att komma åt erbjudandet.
Efter inloggning på Jägarskolan får du din inloggning till Jägarskolan PREMIUM via sms.  I Jägarskolan PREMIUM finns mer än 400 frågor att träna vidare på.
Inloggningarna gäller i 1 år

2019-09-20 2020-11-19