Jaktmässor

Bli medlem – få entré med rabatt

Som ny medlem får du just nu halva entrépriset till Swedish Game Fair, som i år arrangeras 31 maj – 2 juni på Wenngarns slott.

Som ny medlem får du just nu halva entrépriset till Swedish Game Fair. Foto: Ulrika Karlsson-Arne

2024-04-23

Bli medlem nu och ta del av erbjudandet här

Dessutom bjuder vi just nu nya medlemmar på våren. Så ditt medlemskap räcker ända till sista juni 2025.
– Givetvis vill vi även visa vår uppskattning för alla trogna medlemmar. Visar man upp sitt digitala medlemskort i förbundets monter under mässan, får man en gåva att ta med sig hem, säger Linda Kroon, medlem- och marknadschef Svenska Jägareförbundet.

Nedräkningen har alltså börjat till årets jaktmässor. Den 31 maj öppnar Swedish Game Fair, i år för första gången på Wenngarns slott utanför Sigtuna. I härlig utomhusmiljö kommer utställare och jaktprofiler från hela Sverige samlas för inspiration och upplevelser. Vi ser verkligen fram emot att träffa alla våra medlemmar, nya som gamla, på Swedish Game Fair 2024.

Bli medlem här och nu för erbjudanden