Digitalt medlemskort i din mobil

I appen Cardskipper får du tillgång till ditt medlemskort, erbjudanden och annan information från förbundet direkt i din mobli.

2021-01-27

Så hämtar du ditt digitala medlemskort

1. Kontakta Medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10, och be om en inbjudan till Cardskipper. Du får då ett meddelande tilll din mobil med en länk.
  2. Följ länken i din inbjudan, kontrollera dina uppgifter och tryck på fortsätt, ladda sedan ner appen Cardskipper via Google Play/App Store.
  3. Öppna appen och slutför din registrering genom att ange ditt mobilnummer.
  4. Nu kan du se ditt medlemskort! du får, utöver medlemskortet, tillgång till erbjudanden och annan information från förbundet.

Om du redan använder dig av Cardskipper för någon annan organisation, kommer du eventuellt få en push-notis i appen istället för ett mejl/SMS.

Du kan då lägga till Jägareförbundets digitala medlemskort genom att klicka på plustecknet längst upp till höger i appen och därefter ange ditt födelsedatum och din personliga medlemskod.

Vill du inte ha digitalt medlemskort behöver du inte göra någonting. Ditt medlemskort på papper kommer att landa i din brevlåda när du betalat din medlemsavgift i sommar.

Ladda hem appen här

googleplay1.jpg