V Götaland Väst

Trafikeftersök Webbinarium

Föreningen för bildandet av Svenska Kleiner-Münsterländerklubben bjuder in till en digital träff den 24:e sptember kl 19.

2023-09-18

Trafikeftersöket- Den viktiga släpphunden!

Varmt välkommen till vårt webbinarium den 24 september k.l 19 där vi, i samarbete med  Jägareförbundet Västra Götaland Väst, vill belysa arbetet inom Natiaonella Viltolycksrådet (NVR) och uppmärksamma efterfrågan på lämpliga ekipage med släpphundar då vår ras lämpar sig väl för detta.

Webbinariet kommer att bestå av en panel med personer från hela vårt avlånga land som har stor erfarenhet av NVR och jakteftersök. Vi kan även stolt presentera att Torkel Norling kommer att gästa vårt webbinarium och dela med sig av sin enorma kunskap i ämnet!

Webbinariet är tillgängligt för alla medlemmar i vår förening och Jägareförbundet Västra Götaland Väst. Du anmäler dig genom att skicka ett mail med ditt namn till : info@kleinermunsterlander.se

Sista anmälningsdag är den 23:e september. Länk till webbinariet kommer under lördagen och vi kommer att skicka den till mailadressen som du anmält dig med.

Hoppas vi ses den 24:e september!

Vänliga hälsningar
Föreningen för bildandet av Svenska Klener Münsterländerklubben