Foto: Mostphotos

Rimbo

Välkommen till Jägareförbundet Rimbo!

Vi är drygt 300 medlemmar i den västra delen av Norrtälje kommun. Du kan som medlem deltaga i jakt, utbildningar och andra aktiviteter på Jägareförbundets jakt och kursgårdar Bogesund och Gålö. (www.bogesundsjakt.se och www.galojakt.se).

Information till medlemmar går ut via kretsens hemsida, facebook och via e-post till alla som anmält sin e-postadress. Se till att du har aktuell e-postadress registrerad. Du kan uppdatera din adress på  mina sidor (www.jagareforbundet.se) eller kontakta medlemsservice på telefon 020-22 00 10 eller e-post till medlem@jagareforbundet.se.

Missa inga aktiviteter! Anmäl din mejladress till oss nu
Du når oss alltid via rimbo@abkrets.se Du hittar också våra aktiviteter i kalendariet på Jägareförbundet Stockholms läns hemsida.

Årsmötet har vi i början på februari och brukar vara i Alhamrastugan (5 km väst om Rimbo längs väg 77), se kalendariet för aktuell tid. Kallelse går ut via mejl och annons i Svensk Jakt.

Ta gärna kontakt med oss
Ordförande Lennart Lindqvist, tel: 076 324 66 60
Vice ordförande, Fredrik Lundh, tel 070 347 90 49
Sekreterare Markus Rodmar, tel: 070 302 34 32

Jägareförbundet Rimbo bjuder in medlemmarna i skytte och ordna jakttillfällen. Vi anordnar evenemang med föredrag om jakt, vilt och natur och arrangerar även resor till exempelvis jaktmässor.

2017-11-17 2018-01-02