Kronoberg

Har du som ungdom intresse av jakt och viltvård? Välkommen till Ungdomsjakten!

På en fastighet inom Tingsryds kretsen har jakträtten skänkts till kretsen för att genomföra jakter för ungdomar.

2017-10-27

Jakterna erbjuds i första hand ungdomar inom Tingsryds kretsen men även inom länet i mån av plats.  Ungdomar 12-20 år och som är medlemmar i Svenska Jägareförbundet är välkomna. Även prova-på träffar kommer att hållas. För mer information kommer en informationskväll att äga rum den 1 november klockan 18.30 i Söderportkyrkans lokaler i Tingsryd. Har du som ungdom ett intresse av jakt och viltvård så kom gärna på informationskvällen. Anmälan för beräkning av fika senast 29 oktober till Donny eller Daniel.

Donny 0733-766 491           donny.magnusson@vildsvinsjouren.se

Daniel  0765-481 563           daniel.bengtsson@sodra.com

Har ni inte möjlighet att komma men har ändå frågor är ni välkomna att kontakta Donny eller Daniel.