Kronoberg

Foto: Ondrej Prosicky/Mostphotos

Inbjudan – information inför lodjursjakten 2024

Inför den stundande licensjakten efter lodjur bjuder Länsstyrelsen och Jägareförbundet in till informationsmöte. Där man som deltagande jägare har möjlighet att få information samt att få svar på olika frågor som kopplar an till jaktens genomförande.

2024-02-22

Det kommer att erbjudas ett mötestillfälle som genomförs digitalt via Teams - det går att ansluta både via dator och telefon.

Onsdag 28 februari kl 18:00 – 20:00

För att kunna skicka en möteslänk så måste vi veta vilka som tänker delta. Ni anmäler er genom ett formulär på nedanstående länkar.

Klicka på önskat datum:

Anmälan till mötet den 28 februari kl 18- 20

Efter att ni har anmält er kommer ni att få en möteslänk några dagar före aktuellt möte.

Informationen är snarlik det vi gjort tidigare år.

Viktigt att veta är att man måste läsa beslutet och nytt för i år är att det inte kommer finnas någon sms-tjänst, utan varje jägare ska själv förvissa om vad som finns kvar på tilldelning.

Välkomna!

Magnus Lundmark, Christine Godeau och Elias Turesson