Kronoberg

Fotograf: Mostphotos

Efter förbundsstämman 2021

Många av er undrar säkert vad som hände under förbundsstämman 2021. Helt ärligt undrar vi i styrelsen för Kronoberg det också i viss mån. Man kan sammanfatta det med att vi tillsammans med 10 andra länsföreningar blev totalt överkörda av 11 andra länsföreningar i samtliga val.

2021-06-13

Vi planerar för att framöver genomföra en digital informationsträff där vi informerar samtliga intresserade medlemmar om vad som hände och hur vi tänker framöver.

Vi vet att flera av våra grannlän redan genomför sådan träffar men vi väntar på att vi skall bli kontaktade av någon ur förbundsstyrelsen som informera oss om hur de ser på framtiden och vilka tankar de har.
Vi hoppas på att vi blir kontaktade inom en snart framtid så vi kan informera er andra om våra framtidstankar.

Vill ni läsa lite om vad som har hänt de senaste åren samt under årets stämma så har Linda, ordförande i Blekinge, skrivit en text om detta.
Vi i styrelsen för Jägareförbundet Kronoberg delar Lindas uppfattningar och står bakom det hon har skrivit.

Förbundsstämman 2021 – en resumé