Kronoberg

Hur ska vi bli fler medlemmar i Jägareförbundet Kronoberg?

Svenska Jägareförbundet är Sveriges största jägarorganisation. En viktig uppgift för både länsföreningen och kretsarna är att bibehålla våra medlemmar och aktivt jobba för medlemsrekrytering för att vi även i framtiden ska kunna vara den ledande organisationen för jakt och vilt. Medlemmarna är vår främsta tillgång. Här har vi alla en viktig uppgift – att presentera Svenska Jägareförbundet som det självklara valet för jägare, för jaktens – och för viltets framtid.

2016-11-08

Jägareförbundet Kronoberg vill gärna ha en kort feedback från er inför kommande arbete med bland annat verksamhetsplan inför 2017.

Tag gärna en stund och tyck till för framtiden!

Har ni något annat ni vill skicka med till styrelsen så känn er inte hämmade av frågorna.

Kretsarna har en viktig roll i denna uppgift och därför vill vi gärna att ni i kretsen svarar på följande frågor:

Är era aktiviteter välbesökta och hittar ni nya medlemmar?

Om inte, vad tror ni det beror på?

Vilken typ av aktiviteter tror ni skulle behövas för att få kontakt med jägare som inte är med i förbundet?

Tycker ni att de argument, för medlemskap, som Jägareförbundet tagit fram räcker?

Saknas det argument – isåfall vad?

Vilken hjälp skulle ni vilja få från länsföreningen?

Skicka svaren till sekreteraren christer.holden@telia.com . Eventuella frågor till Frederik på 070 – 622 57 59 eller frederik.kjellson@telia.com

Stort tack på förhand!