Foto: Privat

UNGDOM Mikael Back 070-3071119 Ung.Dalarna@jagareforbundet.se

Jag heter Mikael Back och är ansvarig för Jägareförbundet Dalarnas ungdomsverksamhet. Detta med ungdomars introduktion till skog, natur och jakt är något jag tycker är otroligt inspirerande och roligt ! Det som just nu händer är vi håller på att bygga upp ett heltäckande nätverk i länet med engagerade personer så att vi kan erbjuda ALLA ungdomar i Dalarna som har ett intresse av att komma i kontakt med jakten att också få det ! Under våren 2016 kommer vi även att arrangera " jaktens dag " igen vilket innebär att Jägareförbundet kommer att besöka så många mellanstadieskolor som möjligt under samma dag och tid för att presentera vad vi står för ! Till dig som läser detta och är mellan 10-20 år och vill veta mer om natur, vilt eller jakt så tveka inte att höra av er till mig, eller be någon vuxen ringa om det känns bättre ! Ni når mig enligt nedan ! Mikael Back 070-3071119 ung.dalarna@jagareforbundet.se Hoppas vi hörs !

Testa dina kunskaper i Webbjaktskolan

Till Webbjaktskolan