Gävleborg

God Jul

Till samtliga medlemmar i Jägareförbundet Gävleborg

2020-12-23

Hoppas allt varit bra med dig och din familj detta annorlunda och utmanade år. Vi som jägare har ju turen att vi  kunnat bedriva våran hobby i stort sett bekymmersfritt under de förhållande som varit och fortfarande råder, då den innefattar naturligt mycket frisk luft och social distansering. Så håll i och håll ut så får vi hoppas att vid nästa års älgjaktspremiär så ser läget bättre ut nu när vaccinet är på väg hit. Men det finns ju risk att restriktionerna fortfarande gäller när det är dags för kretsarna att kalla till årsmöte och det kan bli så att de behöver genomföras digitalt, en av förutsättningar för att det skall fungera är att Jägareförbundet behöver din mailadress dels för att kunna informera om hur mötet ska gå till och även skicka en inbjudan till mötet.

För att medlemsregistret skall vara korrekt och uppdaterat så skickar du ett meddelande till medlemsservice med följande innehåll

Namn, telefonnummer, mailadress och medlemsnummer eller personnummer.

Skickas till medlem@jagareforbundet.se

Frågor om ovanstående skickas till Britta Lundh, britta.lundh@jagareforbundet.se

Med det så önskar styrelsen i Gävleborg en fortsatt skitjakt med gott om spårsnö samt God Jul och Gott Nytt År