bakgrund

Värmland

Foto: Madeleine Lewander

Viltläger på Jägartorpet

I juni arrangeras ett ungdomsläger på Jägareförbundet Värmlands kursgård Jägartorpet (Storfors). Lägret riktar sig till dig som är mellan 13-16 år och som älskar att vara ute i naturen och är nyfiken på att prova på skytte, fiske och vill lära dig mer om jakt och viltvård.

2024-04-11

Under lägerdagarna blir du omhändertagen av elever och lärare från Viltvårdsgymnasiet på ForshagaAkademin samt funktionärer från Jägareförbundet Värmland.

Lägret arrangeras 17-19 juni.
Avgift: 1400kr för medlem i Svenska Jägareförbundet. 1800kr för icke medlem.

Medlemskap i Svenska Jägareförbundet
Ett medlemskap för barn/ungdomar kostar 300kr per jaktår. Blir du medlem nu gäller medlemskapet tom 30 juni 2025. För mer information om medlemskapet klicka HÄR

Sista anmälningsdag är 10 juni. Begränsat antal platser, totalt 16st.
För mer information och anmälan, klicka HÄR

Kontaktperson, vardagar kl.8-17
Mats-Ola Jonsson, telefon 070-640 64 40
E-post Mats-Ola Jonsson

Lägret är ett samarbete mellan Viltvårdsgymnasiet på ForshagaAkademin, Studiefrämjandet, Klarafors Event och Jägareförbundet Värmland.