Förbundsnyhet

Gör som 48 000 andra medlemmar – ladda ner digitalt medlemskort

Med appen Cardskipper kan du enkelt och tryggt ha ditt medlemskort med dig i mobiltelefonen, miljövänligt och lättillgängligt. Gör det nya medlemsåret lite enklare med alla förmåner, erbjudanden och rabatter samlade på ett enda ställe.

2021-06-01

– Det är smidigt att alltid ha medlemsnumret tillgängligt i sin mobiltelefon om du till exempel vill utnyttja en rabatt på hundfoder, försäkring eller annan samarbetspartner till förbundet. Och du gör en insats för miljön då vi slipper miljöpåverkan från krångliga brevutskick, säger Chris Andersson, medlemsansvarig Svenska Jägareförbundet.

Gör så här för att hämta ditt digitala medlemskort:

1. Kontakta Medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10, och be om en inbjudan till Cardskipper. Du får då ett meddelande med en länk. (mejl eller sms beroende på vilka uppgifter du lämnat till oss)
  2. Följ länken i din inbjudan, kontrollera dina uppgifter och tryck på fortsätt, ladda sedan ner appen Cardskipper via Google Play/App Store.
  3. Öppna appen och slutför din registrering genom att ange ditt mobilnummer.
  4. Nu kan du se ditt medlemskort – du får, utöver medlemskortet, tillgång till erbjudanden och annan information från förbundet.

Om du redan använder dig av Cardskipper för någon annan organisation, kommer du eventuellt få en push-notis i appen istället för ett mejl/SMS. Du kan då lägga till Jägareförbundets digitala medlemskort genom att klicka på plustecknet längst upp till höger i Cardskipper-appen och därefter ange ditt födelsedatum och din personliga medlemskod.

Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp.

Vill du inte ha ett digitalt medlemskort behöver du inte göra någonting. Ditt medlemskort på papper kommer att landa i din brevlåda när du betalat din medlemsavgift i sommar.

Ladda hem appen här

appstore_.jpg