Club Jaktia dag

Privat bild

Nicklas Karlsson

Vinnare i Club Jaktia tävlingen utsedd den 15 maj
Av de 319 som besökte samt pratade med våra konsulenter på plats i Jaktia butikerna under Club dagen så valde nätet ut via slumpgenerator siffran 231 och de genererade i
Nicklas Karlsson från Karlstad som vann en BROWNING XBOLT COMPOSITE SF ADJUSTABLE THREADED RR kal .308Win värde 12.795:-

Vi tackar all som besökte oss och pratade jakt under dagen!
Stort grattis till Nicklas som i höst kan jaga med en Browning X-bolt.

Jägareförbundet på Club Jaktiadag

I slutet av april gästade Jägareförbundet några Jaktia butiker i mellersta Sverige i syfte att möta våra befintliga medlemmar samt värva nya. I samarbete med Jaktia och Browning tävlade vi ut en Browning X-Bolt och den lyckliga vinnaren kommer att presenteras den 15 maj när all namn är avstämda. Bössan tävlas ut bland de medlemmar, nya som gamla, som besökte våra konsulenter, administratörer och förtroendevalda i de 6 butikerna runt om i region mitt.

Det blev en stor medlemsnytta-dag där vi träffade uppskattningsvis runt 1000 personer och pratade om vad löshundsjakten betyder för våra jägare, vad skarven gör mot våra vatten samt allt annat mellan skog och bord samt mellan himmel och jord. Dessa dagar när vi får möta våra medlemmar är oerhört uppskattade av oss som jobbar inom förbundet. Vi jobbar för våra medlemmar varje dag för att vi ska få behålla en meningsfull jakt i vårt land. Utan våra medlemmar har vi ingen chans att påverka de som bestämmer, ju fler vi är desto starkare röst kan vi tala med. Självklart är du med i förbundet men hur är det med dina jaktkamrater? Under våren till och med maj månad pågår en värvartävling i region mitt där du som medlem kan tävla om en jaktdag med din värvade vän. Gå in och tävla på https://jagareforbundet.se/bli-medlem-i-mitt/

Hoppas vi ses i skogen men kanske redan på någon av sommarens jaktmässor innan dess.

Tack för ditt engagemang.

2018-05-23 2018-05-23