Utbildning

Nu kommer ett unikt erbjudande till ungdomsmedlemmar

Är du 15-25 år och medlem i Svenska Jägareförbundet? Då landar en gratis utbildning i din mejl 4 januari. En digital rävlocksutbildning med Ulf Lindroth.

2021-01-03

Nu har du chansen att bli lika bra på rävlock som Ulf Lindroth. Svenska Jägareförbundet erbjuda sina ungdomsmedlemmar mellan 15-25 år en gratis digital rävlocksutbildning. Exklusivt producerat av och med Ulf Lindroth.

– Det är vansinnigt kul att locka på räv och ibland undrar man vad sjutton man håller på med när man sitter där och för oväsen, men så dyker en räv upp och man blir lika förvånad varje gång att det faktiskt fungerar, säger Ulf Lindroth.

Utbildningen landar (med avsändare Coursio) i ungdomarnas mejl den 4 januari. De som har sin mejladress registrerad hos Svenska Jägareförbundet har i förväg fått ett utskick från om att detta är på gång. Kursen är givetvis tillgänglig för alla andra också men kostar då 500 kronor. Mer information kommer på jagareforbundet.se/utbildning under måndagen.