Jägarskolekampanjen

Tack för att du som kursledare för Jägarskolan värvar nya medlemmar till Svenska Jägareförbundet. Många medlemmar ger förbundet mer muskler och det ökar vår gemensamma styrka och möjlighet att påverka i jaktliga frågor.

När du som jägarskoleledare värvar nya medlemmar till Svenska Jägareförbundet betalar dina elever halva priset för sitt medlemskap det första medlemsåret (ett medlemsår är 1/7-30/6). När de blir medlemmar får de dessutom tillgång till Jägarskolan Premium som inkluderar 307 övningsfrågor och 350 testfrågor.
Som tack för att du värvar får du ett presentkort värt 125 kronor per värvad betalande medlem och chansen att delta i en klövviltsjakt på Öster Malma.

Så här anmäler du nya medlemmar
1. Logga in på Mina Sidor där du enkelt kan anmäla nya medlemmar, se vilka du värvat och om de betalat.
2. Klicka på Jägarskolevärvningar (ikonen till vänster i menyn, den som ser ut som människor) och följ instruktionerna.

När du anmält en ny medlem via Mina Sidor, går en avi iväg med e-post till den person du värvat.

Det är också möjligt för den du värvar att direkt betala sitt medlemskap via Swish till 123 62 61 986. Be då den blivande medlemmen att skiva in JS(mellanslag)personnummer12siffror(mellanslag)värvarens medlemsnummer i Svenska Jägareförbundet.
Dessa uppgifter krävs för att koppla den nya medlemmen till dina värvningar.

Kampanjen
Vi erbjuder medlemskap till halva ordinarie priset det första medlemsåret (medlemsåret är 1/7-30/6). Erbjudandet gäller endast medlemskategorierna Ordinarie och Ungdom då vi vet att tidskriften Svensk Jakt innehåller mycket användbar kunskap som en nybliven jägare har nytta av.

• Kategorin Ungdom gäller upp till och med 25 år och kostar 150 kr (eller 13 kr/månad med autogiro)
  • Ordinarie medlem kostar 300 kr (eller 25 kr/månad med autogiro)

I medlemskapet ingår, förutom försäkringar och medlemsrabatter även tidskriften Svensk Jakt.

Dina premier
Som premie får du ett presentkort till ett värde av 125 kr per värvad betalande medlem. Du väljer själv om du vill att presentkortet ska gälla hos Jaktia eller Jaguargruppen. (Räkneexempel: 3 värvade betalande medlemmar 3x125 kr = 375 kronors presentkort.)

När jaktåret är slut sammanställer vi antal värvade medlemmar och skickar ditt presentkort till dig.

Medlemsvärvarjakt på Öster Malma
Alla som värvat fem eller fler betalande medlemmar, kommer att få delta i en utlottning om en plats på en heldags klövviltsjakt på Svenska Jägareförbundets anläggning Öster Malma i Södermanland. Slottsmiddag och övernattning ingår. Reglerna hittar du här.

Vill du ge dina elever tidskriften Svensk Jakt?
Kontakta Medlemsservice så skickar de tidningar till dig som du kan dela ut på kursen. Det finns mycket nyttig och trevlig läsning för den som läser för jägarexamen!

Frågor
Kontakta vår Medlemsservice medlem@jagareforbundet.se  eller 020-22 00 10.

2016-06-13 2024-03-19