Foto: Oscar Lindvall

Klart du ska vara medlem!

Få länder har så täta viltstammar och så stora möjligheter till jakt som vi har i Sverige. Det är tack vare Svenska Jägareförbundet och dess medlemmar. I snart 200 år har vi arbetat för att ge den svenska jägaren frihet under ansvar i jaktlagstiftningen, generösa jakttider, möjlighet till aktiv rovdjursförvaltning och inte minst den unika jakten med löshund. Se oss som en jaktens försäkring. Ett medlemskap i Svenska Jägareförbundet är en klok investering i jakten, viltet och naturen. Inte medlem än? Bli det idag.

Som medlem får du

En organisation som finns i hela vårt avlånga land och står upp för medlemmarnas intressen, jakten och viltet - i Sverige och i EU
Länsföreningar och jaktvårdskretsar som är din närmaste tillhörighet
Bonusprogram från förbundets samarbetspartners
Sveriges största jakttidning för dig som är medlem med Svensk Jakt

Svenska Jägareförbundet arbetar för klok viltförvaltning, god jaktetik och kunskapsdriven utveckling för att bibehålla den höga acceptansen som allmänheten i Sverige har för jakt.

Din medlemsavgift bidrar till att Svenska Jägareförbundet

Svenska Jägareförbundet arbetar jämt för att du och dina barn ska kunna njuta av de jaktmöjligheter som vårt land erbjuder. Är du inte medlem än? Gå med idag!

2023-05-11 2024-02-16