bakgrund

Norrbotten

Foto: Björn Sundgren

Dags att utbilda sig - massor att välja på!

Nu är den övervägande delen av årets utbildningar inplanerade med ort och datum. Nu väntar vi bara på anmälningarna!

2017-01-20

Utbildningen är viktig för oss jägare. För Jägareförbundet är det av största vikt för en fortsatt rolig, trevlig och säker jakt att jägarna fortsätter att fortbilda sig i en rad mängd ämnen.

För 2017 finns möjligheter om man vill utbilda sig i så vitt skilda ämnen som jaktledare, eftersök, säljakt, älgjakt, älglock, kronviltsförvaltning och vi kommer att fylla på med mer under våren.

Sen finns så klart all den aktivitet som sker på respektive krets med föreläsningar och utbildningar. Där sker till exempel all vår utbildning vad gäller räv- och ripsnarning

Vi listar upp våra aktiviteter och utbildningar under vår aktivitetssida och därifrån kan man anmäla sig till de flesta utbildningarna direkt via länk till anmälningsformulär.

Vi hoppas få se dig på någon eller några utbildningar under året!

Jägareförbundet Norrbotten