Vår hemsida är under uppbyggnad, tack för överseende!

Konferens och boende med vilt- och naturupplevelser!

I hjärtat av Sörmland, nära Stockholm och Mälardalen, har Öster Malma slott blickat ut över Malmasjön i snart 350 år. Här möter ni som konferens- eller privatbesökare ett landskap där klövdjuren oblygt kliver ut på ängarna och ett rikt fågelliv i våra viltvatten.

Inspirerande konferens och festmiljö

Här blir ni som konferensdeltagare inspirerade i en avkopplande atmosfär nära det vilda. Det charmiga barockslottet inbjuder till konferensmiddagar, fest både för mindre och större sällskap och här kan ni också få en romantisk inramning till bröllopet.

Viltrestaurang, gårdsbutik, slott, hotell och B&B nära naturen

I restaurangen serverar kocken gärna vilt, från vårt eget viltslakteri, på tallriken. Naturen är ständigt närvarande, från morgonens första ögonkast ut genom hotellfönstret. I Gårdsbutiken finns bland annat viltkött från vårt eget slakteri, allt från skogarna i Sörmland. Hotellets alla rum är nyrenoverade, eller så kan du välja att bo på vårt B&B i en av slottets två flyglar.

Möt det vilda i Wildlife Park

I Öster Malmas Wildlife Park leder korta promenadvägar förbi stora hägn där både älg, mufflon, kron- och dovhjort strövar fritt. Viltvårdstigen tar er vidare till vildsvinshägnet och i fågelvoljärerna står ni öga-mot-öga med fasaner, änder och gäss.

Kurscentrum med skjutbana för Jägarexamen

På Öster Malma finns också Svenska Jägareförbundets kansli. Med proffsig kursledning och avancerad skjutbana erbjuds bland annat jägarexamen och vidareutbildningar för jägare.

Välkommen till Öster Malma och till konferens och mötet med det vilda!

Telefon 0155- 24 62 28 info@ostermalma.se

Flygbild över Öster Malma det perfekta stället för konferens

Aktuellt på Öster Malma

Dagens Lunch måndag - lördag>>

Nu har vi startat höstens Afternoon Tea på slottet, som pågår varje söndag fram till vi närmar oss julen. Tid: 12.30 - 15.30. Pris: 250 kr. Boka bord!
Söndagen den 15:e september kan vi också erbjuda Afternoon Tea som inleds med slottsguidning redan kl 11.30, pris 350 kr. Varmt välkommen!

Nyfiken på vårt välbevarade Barockslott? Under hösten erbjuder vi guidade visningar varje tisdag och onsdag. Tid kl 11.30, pris 199 kr, inklusive lunch.

Vi visar också slottet den första lördagen varje månad med start kl 11.00. Pris: 100 kr.

Wildlife Park >>
Året runt på Öster Malma >>
Öppettider >>

Välkommen att kontakta oss!

Namn
Fråga