Konferens och boende med vilt- och naturupplevelser!

I hjärtat av Sörmland, nära Stockholm och Mälardalen, har Öster Malma slott blickat ut över Malmasjön i snart 350 år. Här möter ni som konferens- eller privatbesökare ett landskap där klövdjuren oblygt kliver ut på ängarna och ett rikt fågelliv i våra viltvatten.

Inspirerande konferens och festmiljö

Här blir ni som konferensdeltagare inspirerade i en avkopplande atmosfär nära det vilda. Det charmiga barockslottet inbjuder till konferensmiddagar, fest både för mindre och större sällskap och här kan ni också få en romantisk inramning till bröllopet.

Viltrestaurang, gårdsbutik, slott och hotell nära naturen

I restaurangen serverar kocken gärna vilt, från vårt eget viltslakteri, på tallriken. Naturen är ständigt närvarande, från morgonens första ögonkast ut genom hotellfönstret. I Gårdsbutiken finns bland annat viltkött från vårt eget slakteri, allt från skogarna i Sörmland. Hotellets alla rum är nyrenoverade, eller så kan du välja att bo på vandrarhemmet i en av slottets två flyglar.

Möt det vilda i Wildlife Park

I Öster Malmas Wildlife Park leder korta promenadvägar förbi stora hägn där både älg, mufflon, kron- och dovhjort strövar fritt. Viltvårdstigen tar er vidare till vildsvinshägnet och i fågelvoljärerna står ni öga-mot-öga med fasaner, änder och gäss.

Kurscentrum med skjutbana för Jägarexamen

På Öster Malma finns också Svenska Jägareförbundets kansli. Med proffsig kursledning och avancerad skjutbana erbjuds bland annat jägarexamen och vidareutbildningar för jägare.

Välkommen till Öster Malma och till konferens och mötet med det vilda!

Telefon 0155- 24 62 28 info@ostermalma.se

Flygbild över Öster Malma det perfekta stället för konferensKonferens på Öster Malma ett bra val.

Aktuellt på Öster Malma

Dagens Lunch måndag - lördag>>

Efter en intensiv sommar, tack alla besökare!, så börjar vi förbereda oss för en spännande höst. Söndag den 8:e september startar vi höstens Afternoon Tea på slottet, som pågår varje söndag fram till vi närmar oss julen. Tid: 12.30 - 15.30. Pris: 250 kr. Boka bord!
Söndagen den 15:e september kan vi också erbjuda Afternoon Tea som inleds med slottsguidning redan kl 11.30, pris 350 kr. Varmt välkommen!

Wildlife Park >>
Året runt på Öster Malma >>
Öppettider >>

Välkommen att kontakta oss!

Namn
Fråga