Här hittar du de vanligaste frågorna våra medlemmar brukar ställa. Klicka på den fråga som du vill se svaret på.
Hur loggar jag in på Mina sidor?
För att logga in eller skapa inloggning till Mina sidor, gå till https://medlem.jagareforbundet.se/
Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:
Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster.
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss.
Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen.
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelandet.
Finns inte din epostadress i vårt register?
Ta kontakt med medlemsservice per e-post eller ring 020-22 00 10 så hjälper vi dig.
När du är inloggad kan du gå in på Mina Sidor och bland annat se din betalningshistorik, bokade kurser, hämta försäkringsintyg och ändra dina kontaktuppgifter.
Min e-postadress finns inte i ert register
Välkommen att kontakta medlemsservice, per e-post eller ring 020-22 00 10 så hjälper vi dig.
När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.
Jag ska åka utomlands och jaga. Därför behöver jag ett försäkringsintyg.
Ditt försäkringsintyg finns på engelska, tyska, franska och svenska och du hittar dem när du loggat in på Mina sidor.
När du är inloggad kan du gå in under Mina sidor och hitta försäkringsintyg, byta lösenord och/eller göra andra ändringar.
Jag vill ha ett digitalt medlemskort
Ladda först ner appen Cardskipper till din mobil. Den finns där du hämtar dina appar. Kontakta Medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10, och be om en inbjudan till Cardskipper. Kom ihåg att uppge ditt medlems- eller personnummer. Du får då ett meddelande till din mobil/e-post med en länk.
Hur säger jag upp mitt medlemskap?
Ta kontakt med medlemsservice per e-post eller ring 020-22 00 10 så hjälper vi dig att avsluta ditt medlemskap.
Vad har jag för medlemsnummer?
Du behöver ditt medlemsnummer när du ska kunna utnyttja våra medlemsrabatter. Medlemsnumret hittar du när du har loggat in på Mina sidor. När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.
Jag vill ha/vill inte ha erbjudande från partners
När du loggar in på Mina sidor kan du välja om du vill ha/inte vill ha erbjudanden från våra partners. Erbjudandena skickas till din e-postadress.
Mitt medlemskort har inte kommit
Efter att vi mottagit din betalning tar det ca två veckor innan ditt medlemskort landar i din brevlåda. Har det gått längre än så är du välkommen att kontakta medlemsservice per e-post eller ring 020-22 00 10 så hjälper vi dig. Har du appen Cardskipper nerladdat ser du ditt medlemskort digitalt direkt i appen.
Jag har flyttat. Hur ändrar jag min adress?
Logga in på Mina sidor, där kan du ändra dina kontaktuppgifter. När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.
Jag vill byta krets. Hur gör jag?
Logga in på Mina sidor, där kan du ändra krets. Annars är du välkommen att höra av dig till Medlemsservice per e-post eller ring 020-22 00 10 så hjälper vi dig.
Hur loggar jag in på svenskjakt.se?
Logga in på Mina Sidor och välj sedan Svensk Jakt. När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.
Jag har tappat bort mitt jaktkort/jägarbevis. Hur får jag ett nytt?
Naturvårdsverket hanterar registren över jaktkort och jägarexamen. Se mer på Naturvårdsverkets webbplats.
Jag har en juridisk fråga.
Vi har ett juridiskt forum. Titta gärna in där och få svar på din fråga.
Har jag betalat min medlemsavgift?
Du kan logga in på Mina sidor. På första sidan under Ditt medlemskap ser du betaldatum samt för vilken period du har betalt för.
Jag vill ge bort ett medlemskap. Kan jag köpa ett presentkort?
Självklart kan du köpa ett presentkort. Klicka på länken för att beställa.