Svenska Jägareförbundet

Meny

Frågor och svar

Här hittar du de vanligaste frågorna våra medlemmar brukar ställa. Klicka på den fråga som du vill se svaret på.

Jag ska åka utomlands och jaga. Därför behöver jag ett försäkringsintyg.
Ditt försäkringsintyg finns på engelska, tyska, franska och svenska och du hittar dem när du loggat in på Mina sidor.

Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:
Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss. Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelandet.

Finns inte din e-postadress i vårt register? 
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och finna ditt försäkringsintyg, byta lösenord och/eller göra andra ändringar.

Jag vill ha ett digitalt medlemskort
Logga in på Mina sidor och klicka på mobiltelefonen så hittar du en enkel instruktion: https://jagareforbundet.upright.se/bestalldigitaltkort

Där finns även svaren på de vanligaste frågorna om digitalt medlemskort.

Hur loggar jag in på Mina sidor?
Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:

Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss
Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelandet.

Finns inte din epostadress i vårt register? 
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.

Min e-postadress finns inte i ert register
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.

Hur säger jag upp mitt medlemskap?
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig att avsluta ditt medlemskap.

Vad har jag för medlemsnummer?
Du behöver ditt medlemsnummer när du ska utnyttja våra medlemsrabatter. Du hittar det när du har loggat in på Mina sidor.

Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:
Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss
Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelande

Finns inte din e-postadress i vårt register? 
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.

Jag vill ha/vill inte ha erbjudande från partners
Inloggad på Mina sidor kan du välja om du vill ha/inte vill ha erbjudanden från våra partners. Erbjudandena skickas till din e-postadress.

Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:
Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss
Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelandet.

Finns inte din e-postadress i vårt register? 
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

Mitt medlemskort har inte kommit
Det tar ca två veckor för ditt medlemskort att landa i din brevlåda, efter det att vi har mottagit din betalning. Har det gått längre än så är du välkommen att kontakta medlemsservice, medlem@jagareforbundet.seeller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

Du kan alltid logga in på Mina sidor för att beställa ett digitalt medlemskort.

När du loggat in, klickar du på bilden av mobiltelefonen och där finns en enkel instruktion och svaren på de vanligaste frågorna.

Jag har flyttat. Hur ändrar jag min adress?
Logga in på Mina sidor, där kan du ändra dina kontaktuppgifter.

Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:
Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss
Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelandet.

Finns inte din e-postadress i vårt register? 
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.

Jag vill byta krets. Hur gör jag?
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

Hur loggar jag in på svenskjakt.se?
Du behöver aktivera ditt konto på Mina sidor.

Har du inte loggat in på Mina Sidor tidigare eller har du glömt ditt lösenord behöver du göra såhär:
Tryck på Nytt lösenordet, längst ned till vänster
Skriv in den e-postadress som finns registrerad hos oss
Inloggningsuppgifterna skickas via e-post till den angivna adressen
Logga in genom att ange din e-postadress och det lösenord du fick i e-postmeddelandet.

Sedan loggar du in på Svensk Jakt.

Finns inte din e-postadress i vårt register? 
Ta kontakt med medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10 så hjälper vi dig.

När du är inloggad kan du gå in under Mina Sidor och byta lösenord och/eller göra andra ändringar.

Jag har tappat bort mitt jaktkort/jägarbevis. Hur får jag ett nytt?
Naturvårdsverket hanterar registren över jaktkort och jägarexamen. Se mer på Naturvårdsverkets webbplats.

Jag har en juridisk fråga.
Vi har ett juridiskt forum. Titta gärna in där och få svar på din fråga.

Har jag betalat min medlemsavgift?
Du kan logga in på Mina sidor. På första sidan under Ditt medlemskap ser du betaldatum samt för vilken period du har betalat för.

Jag vill ge bort ett medlemskap. Kan jag köpa ett presentkort?
Självklart kan du köpa ett presentkort. Klicka på länken för att beställa.


  • Dela med e-mail
  • Skriv ut
2018-09-21 2018-09-24