Jönköpings län

Välkommen till mässan.

Vi finns med på Mässan hos Jaktia Jönköping. Kom gärna och prata tävling och träningsskytte, jakt eller hund och hundträning med oss.

2021-08-06

Det händer en del i helgen.

Vära SM-skyttar är på väg till Jägareförbundets SM i Jaktskytte 2021 som skjuts i Malungs Jsk och Vansbro J&S den 7-8 augusti. Christian Larsson på Jakti Jönköping har sponsrat våra killar med årets amunition. Svante Jonsson, Claes Werninger, Carl-Johan Werninger, Charles Werniger, Joel Salmonsson, Robert Nordquist och Johannes Elg. Simon Andersson har tyvärr fått lämna förhinder.

Vi i skytte gruppen finns representerade av Lars Gustafsson på Jaktia i Jönköping i helgen om ni vill komma förbi och prata tränings och tävlingsskytte. Lars brinner just nu för vildsvinnspasset och hans förhoppning är att det skyttet kan erbjudas på de flesta banorna i Länet. Det kommer att finnas möjlighet att gå tipspromenad och skjuta på vår skyttesimulator inne i butiken och vinna fina priser.

Välkommen till vår monter

Inlägg rån Jaktia Jönköpings Facebook sida.

Jaktia erbjuder även våra medlemmar 25 % på all vapenrengöring i butiken under mässan.

Jaktias Jubilems mässa "3år" på Hulukvarn arena firas den 6-7 augusti.

Län, krets och personal kommer att finnas tillgängliga och besvarar frågor som ni kanske har inför jaktsäsongen.

Öppettider

6 augusti kl 10:00-18:00