Viltmästareförbundet 20 år

Sjuttio viltmästare har intagit Öster Malma för att delta i Viltmästareförbundets temadagar den 27-28 mars 2017.

2017-03-28

På bilden syns några av viltmästarna tillsammans med ordförande Göran Adielsson, Eskil Erlandsson och Poul-Erik Jensen, fd ordföranden samt Anders Grahn, Jordägareförbundet.  Bland talarna finns även Bo Sköld, Svenska Jägareförbundet, Anders Borg, Sören Å Hansen och Carl von Essen. Årsmöte och jubileumsfirande ingår också i programmet.

Fakta: Viltmästareförbundet har som målsättning att genom långsiktig biotopvård och viltförvaltning skapa viltpopulationer, som lever i samklang med jord-och skogsbruk och övriga samhällsintressen. Förbundet vill utveckla viltbruket som areell näring och nationell resurs. Läs mer på viltmastare.se